Jak kupować?

Zakupy w sklepie Allubra.pl

Zakupy w kilku krokach: 

  1. Zakupy w naszym sklepie realizować możesz jako gość (bez konieczności zakładania konta) lub jako zarejestrowany użytkownik.

 

  1. Jeśli wybrałeś interesujący cię kolor, rozmiar, rodzaj wkładu i podałeś ilość, kliknij "do koszyka". Zostaniesz automatycznie skierowany do koszyka. Możesz kontynuować zakupy, przechodząc do kolejnych produktów, a następnie po ich dodaniu wrócić do koszyka, klikając w prawym górnym rogu nagłówka strony w Koszyk. Jeśli nie chcesz dodawać innych produktów, pozostań w koszyku i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami przedstawionymi w poniższych punktach.

 

  1. Będąc w koszyku wybierz rodzaj dostawy (Paczkomat InPost, DHL Express), rodzaj płatności (gotówka lub przelew natychmiastowy) i kliknij w "zamawiam".

 

  1. W kolejnym kroku poproszony zostaniesz o formę zakupu – zakupy bez rejestracji lub jako posiadacz konta w allubra.pl. Jeśli posiadasz konto zaloguj się lub kontynuuj zakupy jako gość klikając w sekcji zakupy bez rejestracji "złóż zamówienie".

 

  1. Wypełnij obowiązkowe pola związane z zamówieniem wybierając formę rozliczenia jako osoba prywatna, bądź firma. Jeśli adres wysyłki jest inny niż dane zamawiającego pamiętaj o zaznaczeniu pola "inny adres wysyłki" i uzupełnij dane adresowe. Brak takiej adnotacji spowoduje wysłanie paczki na adres, który podałeś jako zamawiający. Po uzupełnieniu wszystkich informacji zaznacz pole "Zapoznałem się z regulaminem sklepu internetowego i akceptuję jego treść". Następnie kliknij "podsumowanie".

 

  1. Zobaczysz wszystkie dane, które uzupełniłeś wcześniej oraz informacje dotyczące czasu oczekiwania na przesyłkę, formę dostawy i rodzaj płatności. Wszystkie dane wciąż możesz zmienić klikając "edytuj" (w przypadku adresu dostawy i adresu na fakturze) lub "zmień" (forma dostawy i płatności). Dane edytować możesz także wracając do wcześniejszego kroku klikając "wstecz".

 

  1. Jeśli upewniłeś się, że wszystkie wprowadzone dane oraz forma dostawy i płatności zgadzają się z Twoimi wcześniejszymi wyborami kliknij "potwierdzam zakup".

 

  1. Na podany w procesie zamówienia adres mailowy otrzymasz informacje o złożonym zamówieniu z prośbą o jego potwierdzenie. Po otrzymaniu maila kliknij w otrzymany link, potwierdzając tym samym swój zakup.
  2. Informacje o statusie swojego zamówienia sprawdzić możesz w stopce strony w sekcji Moje konto klikając Twoje zamówienia (jeśli dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik). Otrzymasz także pocztą elektroniczną informacje o statusie Twojego zamówienia – przyjęciu do realizacji, gotowym produkcie do wysyłki oraz zrealizowanej wysyłce. Klient dokonujący zakupu jako gość otrzymuje tylko powiadomienia drogą mailową, bez możliwości sprawdzenia statusu zamówienia w naszym sklepie.

 

  1. Nasze produkty dostępne są w magazynie, czas wysłania produktu od momentu zamówienia to maksymalnie 5 dni roboczych. Dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę spowodowany może być np. poprzez firmę kurierską realizującą przesyłkę. W naszym sklepie po zaksięgowaniu wpłaty niezwłocznie przygotowujemy paczkę do wysyłki i wysyłamy ją najpóźniej do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności produktów).

 

  1. Zamówienia z naszego sklepu internetowego wykonane do godziny 10.00 danego dnia realizowane są w tym samym dniu po otrzymaniu płatności. Zamówienia w danym dniu po godzinie 10.00 i otrzymaniu płatności realizowane są dnia następnego. Za dni, przyjmowane są dni robocze.

 

  1. W przypadku dużej liczby zamówień w sklepie może pojawić się informacja, iż dany produkt dostępny jest na zamówienie. Wówczas indywidualnie informujemy klienta o czasie oczekiwania na produkt.

 

Sposoby płatności

 

Sprawdzisz je sekcji Płatności i dostawa klikając w stopce strony w zakładkę „Formy płatności”.

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

 

Sprawdzić stan swojego zamówienia, zmienić dane lub hasło możesz w sekcji Moje konto klikając w stopce strony w zakładkę „Twoje zamówienia” lub „Ustawienia konta.”

 

Jeśli masz pytania związane z informacjami zawartymi w tej sekcji, skontaktuj się z nami drogą e-mailową pisząc wiadomość na biuro@allubra.pl w tytule wiadomości wpisując „Jak kupować?”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl